7 moduri de a obține euforia în mod natural

Euforia este un sentiment de fericire extremă, o parte esențială a unei vieți bune. Dar ce se întâmplă dacă nu te simți atât de euforic pe cât știi că ai putea fi? Acest sentiment poate provoca îngrijorări cu privire la viața ta. 

Există multe modalități de a obține euforia în mod natural. În plus, experții efectuează continuu cercetări medicale despre cum să obținem euforia în mod natural. Puteți verifica progresul în modurile în care oamenii pot atinge euforia în mod natural.

Acestea fiind spuse, acest articol enumeră câteva modalități de a obține în mod natural o stare de euforie, astfel încât să te simți mai fericit și mai pozitiv.

  • Dans

Dansul este o modalitate excelentă de a elibera endorfine, serotonină și dopamină. Efectele acestor neurotransmitatori sunt endorfinele, care te fac sa te simti relaxat, euforic si fara durere. De asemenea, pot ajuta la ameliorarea anxietății și a depresiei. În plus, serotonina vă poate îmbunătăți starea de spirit făcându-vă să vă simțiți mai fericit. În același timp, te vei simți mai puțin furios, agresiv, iritabil și impulsiv.

Puteți elibera acești hormoni ieșind cu prietenii sau dansând singur. Mai mult decât atât, dansul îmbunătățește și dopamina, care promovează sentimentele de plăcere în creier atunci când este eliberată în timpul unei activități asociate (cum ar fi să mănânci ciocolată sau să joci jocuri video).

  • Explorează muzica ta preferată

Răsfățați-vă cu albumul preferat și măriți volumul. Experții au dovedit că muzica poate crește nivelurile de dopamină și serotonină, care sunt substanțe chimice care se simt bine în creier. Desigur, nu trebuie să ascultați muzică tare sau intensă. Ascultând ceva calmant sau relaxant poate fi la fel de eficient în eliberarea unor hormoni ai senzației de bine în creier. Puteți explora muzica pop, R&B sau sufletul lent pentru a vă calma creierul. 

  • Fiind în natură

A fi în natură este o modalitate excelentă de a obține euforie. Experții au descoperit că oamenii care locuiesc în mai multe zone rurale au niveluri mai mari de fericire decât cei care nu, din unul sau mai multe motive. A fi înconjurat de copaci și iarbă te face să te simți în siguranță, relaxat și conectat la pământ – toate sentimentele care duc la o stare de spirit euforică.

A fi afară în natură te ajută, de asemenea, să scapi de stresul și zgomotul vieții de zi cu zi pentru un pic mai mult decât de obicei. Ca om, este ușor să fii copleșit de programele tale încărcate sau de locurile de muncă stresante. A putea scăpa de toate acestea poate fi incredibil de benefic pentru sănătatea ta mintală.

  • Practicați un sport sau un hobby

Practicarea unui sport sau hobby vă poate ajuta să vă creșteți nivelul de endorfine. Endorfinele sunt substanțe chimice naturale care produc sentimente de euforie, fericire și bunăstare. Aceste sentimente bune îți stimulează starea de spirit, reduc stresul și anxietatea, îmbunătățesc stima de sine și încrederea în sine și chiar ajută la construirea imaginii de sine.

Beneficiile nu se opresc aici. Exercițiile fizice îmbunătățesc, de asemenea, funcția imunitară prin stimularea producției de globule albe care luptă împotriva bolilor precum răceala.

  • Interacțiunea cu prietenii și familia

Interacțiunea cu prietenii și familia este o modalitate excelentă de a te simți euforic. Socializarea cu ceilalți te poate ajuta să te simți mai bine cu tine însuți. Discuția cu oameni cărora îți pasă te face să te simți apreciat și esențial, mai ales dacă ești în preajma unor oameni care te fac să râzi sau să zâmbești mult. Ca atare, petrecerea timpului cu oameni care te iubesc și care te iubesc ar trebui să fie o constantă în programul tău. A fi alături de ei te poate ajuta să te simți euforic în mod natural.

  • Meditați și întindeți

Meditația și întinderea sunt practici standard care vă ajută să obțineți o stare de spirit mai relaxată. Când sunt stresați sau anxioși, corpurile noastre se pot încorda și ne pot face să ne simțim inconfortabil din punct de vedere fizic. Practicând meditația, veți învăța cum să vă relaxați mușchii, ceea ce, la rândul său, ajută la reducerea nivelului de stres în corpul dumneavoastră. Întinderea poate crește, de asemenea, fluxul sanguin (care aduce oxigen la creier), eliberează endorfine (opioidele naturale ale creierului tău) și multe altele.

Dacă vrei ceva rapid pe care să-l faci acasă înainte de culcare sau la serviciu în pauza de prânz, încearcă să respiri adânc în picioare. Ține-ți brațele ridicate deasupra capului timp de cinci până la zece secunde. Acest exercițiu rapid va ajuta la eliminarea oricărui exces de energie acumulat pe parcursul zilei și la întinderea mușchilor răniți, astfel încât să nu provoace dureri suplimentare mai târziu.

  • Exercițiu

Exercițiile fizice sunt prețioase pentru eliberarea de endorfine. Endorfinele sunt substanțele chimice fericite din creier care te fac să te simți bine și ajută la reducerea stresului, anxietății și depresiei. Când faci sport, îți crește metabolismul și nivelul de energie. Creșterea metabolismului și a nivelurilor de energie vă pot ajuta să vă îmbunătățiți calitatea somnului și să vă simțiți mai bine în general.

Exercițiile fizice ajută, de asemenea, la menținerea greutății sub control, îmbunătățind sănătatea mintală prin menținerea stabilă a nivelului de zahăr din sânge. Când îți menții glicemia scăzută, schimbările de dispoziție nu sunt atât de dramatice când apar (ceea ce este un alt lucru pentru care să fii recunoscător).

Concluzie

Poti ajunge la euforie in mod natural cu intentiile corecte si putin efort. Puteți folosi modalitățile discutate în acest blog pentru a vă ajuta să obțineți euforia în mod natural. Acest lucru vă va ajuta să trăiți o viață mai bună și mai împlinită.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.