8 lucruri de făcut când oamenii devin nervoși

Este posibil să reușiți să înlăturați frustrarea cauzată de alții la început. Dar, în cele din urmă, trebuie să înveți ce să faci când oamenii te deranjează.

Ca ființă umană, poți suporta doar atâta presiune. Acestea includ lucrurile mărunte, cum ar fi atunci când cineva te deranjează. Și o vor face. Indiferent cât de bine te înțelegi cu ceilalți, întotdeauna va exista acea situație sau acea persoană care te poate împinge peste limita.

Ce să faci când oamenii te deranjează?

Când cineva te deranjează, ultimul lucru pe care ar trebui să-l faci este să-ți pierzi calmul. Știu, știu, mai ușor de spus decât de făcut, nu? Cu toate acestea, când stăpânești asta, poți face lucruri incredibile. Pentru că nu o să mint, poate fi dificil să-ți ții capul atunci când oamenii te pun pe nervi.

Dar permiteți-mi să vă sugerez câteva lucruri pe care le puteți încerca.

1. Folosiți vizualizări

Amintiți-vă de vechiul sfat „numără până la zece” folosit pentru a calma furia . Da, de obicei s-a oprit în jurul orei 6 și oricum ai fugit. Acum, nu voi spune că nu funcționează niciodată, dar ai nevoie de puțin mai multă concentrare, departe de ce sau cine te deranjează.

Încercați în schimb vizualizarea.

Vizualizarea se duce în altă parte în mintea ta, dar doar temporar. Când oamenii îți devin nervoși, ia un moment și imaginează-ți locația ta preferată sau cea mai liniștită.

Te poți gândi la plajă, la o cabană de munte sau la casa copilăriei tale. Dar doar pentru o clipă, îndepărtați-vă gândurile din prezent pentru o pauză rapidă. Acest lucru vă ajută să vă ritmați emoțiile, reducând riscul unei izbucniri de furie.

2. Fii sincer

Dacă cineva te deranjează, spune-i. Nu trebuie să fii dur sau să le spui lucruri răutăcioase. Încercați să aveți tact și spuneți-le că ceea ce fac sau spun începe să vă deranjeze.

Comunicarea este atât de importantă și ar trebui folosită și în acest fel.

Ține minte, ceea ce spui va depinde de cine vorbești. Uneori le poți cere doar să nu mai vorbească pentru un minut, iar alteori, poate fi nevoie să discuti cu ei ce simți mai detaliat.

3. Pleacă pentru un moment

Dacă te confrunți cu un nivel ridicat de stres din partea cuiva, uneori este mai bine să părăsești locația. Indiferent dacă acesta este un cadru profesional sau ocazional.

Poți simți că emoțiile tale cresc mai puternice și mânia crescând. Când o faci și cineva te devine nervos, s-ar putea să trebuiască să pleci. Procesul de a pleca vă permite să vă răcoriți și, de asemenea, trimite un mesaj persoanei care vă deranjează.

4. Concentrează-te pe respirație

Când vine acel moment intens, inima îți poate accelera. Pe măsură ce cuvintele sau acțiunile cuiva încep să-ți crească stresul, și respirația ta se va schimba. Probabil că vei respira scurt și superficial, deoarece devii supărat și nervos în același timp.

Când cineva te irită atât de rău, poți chiar să faci un atac de panică. De aceea este important să vă opriți și să vă concentrați asupra respirației.

Când observi modificările din corpul tău, inspiră și expiră în timp ce închizi ochii. Concentrează-te mai mult pe asta decât pe ceea ce se întâmplă. Într-o perioadă scurtă, respirația și ritmul tău se vor nivela din nou. Acest lucru vă ajută să continuați să faceți față situației în cauză.

5. Lasă ura

Vine un moment când cineva te poate deranja atât de rău încât începi să simți ură pentru el . Acesta nu este niciodată un mod bun de a simți despre cineva.

Cred că este în regulă dacă nu-ți place ceea ce fac oamenii, dar ura este un cuvânt puternic. Ura provoacă amărăciune și te doare și pe tine fizic. Acele sentimente negative de dezgust pot provoca dureri de cap, insomnie și chiar o imunitate mai scăzută .

Așadar, exersează-te să temperezi orice ură pe care începi să o simți pentru cineva. Amintiți-vă, ei sunt ființe umane și nu ar trebui să păstrăm ura în inimile noastre față de alții.

6. Utilizați o mantra

Dacă vă aflați în mijlocul unei situații stresante și aproape în punctul de rupere, șoptește-ți mantra. O mantra este o afirmație pe care o rostești în mod repetat pentru a calma anxietățile . Poți spune lucruri precum,

„Voi fi calm”

„Doar lăsați-l să meargă”

„Sunt mai puternic decât cred”

Spunând aceste lucruri, îți reamintești că atunci când oamenii îți devin nervoși, va trece. Nimic nu este permanent și ești suficient de puternic pentru a rezista furtunii.

7. În schimb, fii amabil

Încearcă să fii amabil cu persoana care te deranjează. Da, probabil ai încercat deja asta, dar continuă să o faci. De ce? Pentru că există un motiv pentru care te deranjează atât de mult.

Există o rădăcină a haosului lor, ceartă, sâcâială și acțiuni nerezonabile. Încearcă să descoperi ce se întâmplă cu cealaltă persoană în timp ce fii amabil.

Da, poate fi necesar să implementați vizualizări și să vă concentrați asupra respirației, dar înțelegerea rădăcinii problemelor a fost întotdeauna un loc bun de început.

8. Vorbește cu cineva despre asta

Dacă nu ești într- o ceartă activă cu persoana care te deranjează, atunci vorbește cu cineva care nu este. Dar trebuie să fii atent cu cine vorbești, deoarece unii indivizi vor să vorbească doar pentru a obține informații negative.

Dacă crezi că o persoană ascultă doar să bârfească sau să rănească pe cineva, acesta este sistemul de asistență greșit. Alege cu înțelepciune și găsește o persoană sigură care să te ajute să scapi de tot. Acest lucru vă va împrospăta înainte de a vă confrunta din nou cu o situație stresantă.

Știu că uneori e greu să ai de-a face cu unii oameni. Este deosebit de dificil atunci când provoacă în mod constant anxietate și stres, ajungând la ultimul nerv. Cu toate acestea, toată lumea are o poveste, toată lumea are slăbiciuni și toți suntem atât de imperfecți.

Așa că, în timp ce suntem cei mai buni, haideți să încercăm să ne controlăm emoțiile. Când învățăm să facem asta, facem aproape orice.

Pastreaza-ti calmul!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *